Feeds:
Posts
Comments

Posts Tagged ‘rock garden’

Semalam bangun je tidur aq terus siap-siap sebab kawan aq ajak teman dia tukar sportrim kereta. siap je dia terus datang rumah jemput aq dan terus ke segamat baru untuk tukar sportrim kereta.

Lepas siap tukar sportrim kereta aq ajak kawan aq tu pusing-pusing bazar ramadhan cuci mata. Lepas pusing satu round telefon aq berbuyi. Mak aq call suruh balik. Sebab nak ajak berbuka puasa di luar. Aq pun terus gerak balik rumah. Tiba-tiba kawan aq tahan kereta, bagitau yang member aq, Eizan excident dekat dengan jalan kolam air. aq pun cakap ko pergi dulu nanti aq sampai. Sampai je dekat rumah aq terus keluar bersama keluarga cari kedai makan.

Sebelum ke kedai makan aq singah sekejap dekat tempat kawan aq excident. MAK AI!!! Teruk juga kereta dia aq tengok. Tapi nasib baik orang tak ada apa-apa. Lepas dapat tau yang owner kereta tak ada apa-apa aq terus sambung mencari kedai makan untuk berbuka puasa.

Lepas siap berbuka puasa dekat kedai mek tomyam batu dua. Aq dengan keluarga pusing-pusing bandar dulu sebelum balik ke rumah. Masa perjalanan balik ke rumah ada dua tiga biji kereta peronda dengan laju dan memasang siren menuju ke segamat baru. Ayah aq pun terus follow nak tengok apa yang terjadi sebenarnya. Sampai dekat simpang bukit siput macam tak ada apa-apa je. Tapi ayah aq macam tak puas hati terus saja jalan menuju ke labis. Sebelum sampai dekat simpang empat jalan ke kampung melayu raya aq da nampak lampu kereta peronda polis.

Sampai je dekat tempat kejadian ayah aq terus mencari parking di tepi jalan. Aq pun ikut dia nak tengok apa yang kecoh sangat tu. Sampai je dekat sana ada lebih kurang 2biji kenderaan bomba, 3biji ambulans dan 4biji peronda polis. Dalam hati aq cakap ni mesti excident punya. Memang tepat apa yang hati aq cakap. MAK AI!!! Teruk gila excident ni. Sampai kedua-dua kereta tersepit

Info yang aq dapat dari abang-abang polislah. Pemandu cina yang menaiki iswara tu memandu kereta dari segamat hendak pulang ke rumahnya di labis. Manakala pemandu india yang memandu naza sutera tu telah mati di tempat kejadian sebelum sempat dikeluarkan dari kenderaan yang remuk.

Pesanan dari aq Pandu dengan cermat… Ingatlah orang yang tersayang…

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Advertisements

Read Full Post »

1953
Bulan 5 aku dilahirkan
Di sebuah negeri yang diberi nama
NEGERI SEMBILAN

Selepas itu aku dibesarkan
Di NEGERI KELANTAN
Aku belajar di sekolah orang putih
Dekat dengan Pasir Puteh

Saya Anak Malaysia 4X

Lepas sekolah aku merayau
Negeri mat saleh aku merantau
Tempat orang indah sekali
Tapi MALAYSIA dekat di hati

Saya Anak Malaysia 4X

Sampai masa aku pun balik
Tapi makweku nampak pelik
Dia kata nak jadi apa
Aku kata itu Tuhan punya kuasa

Saya Anak Malaysia 4X

Lemah lembut sopan santun
Sudah menjadi darah dagingku
Walaupun aku nampaknya kutu
Aku hormat orang tuaku

Saya Anak Malaysia 4X

DEKAT SINI AKU INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 52TAHUN KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA. MERDEKA!!! MERDEKA!!! MERDEKA!!!

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Terima kasih diucapkan kepada :-
Tokan Model : Walid (sebab bawak model UiTM n ajak aq join click2)
Model : Chacha / Eiza / Emma / Nina (sebab sudi jadi model kami)
Jurufoto : Ajim / Jengkol / Mat (apa kes datang lambat banglong)

P/s : Mintak maaf kepada model sebab lambat sikit upload gambar. ada masalah sikit hari tu. apa pon ni ada sikit gambar dari kemera saya. harap anda semua terhibur dengan gambar yang tak seberapa ni. terima kasih.

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Terima kasih diucapkan kepada :-
Model : Jengkol / Eika (U memang bestlah eika)
Jurufoto : Amirul / Walid (Pekes datang lambat mirul)
Lokasi : Rock Garden Segamat
P/s : Ni ada sikit gambar untuk tatapan anda semua. harap anda semua terhibur. kepada jengkol. aq nak upload gambar eika sorang je. tapi aq tengok macam tak ada je. banyak yang ko menyelit. jadi aq upload je lah okeh. jangan marah!!!

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »