Feeds:
Posts
Comments

Posts Tagged ‘2009’

Dekat segamat sekarang ada karnival merdeka sampai 21hb ni. walaupon sekarang sibuk pasal H1N1 yang bahaya tu. dataran segamat tetap dipenuhi dengan pengunjung pada jumaat, sabtu dan ahad. macam tak ada apa-apa je saya tengok. antara acara yang ada di dataran futsal. artis jemputan seperti ali mamak, sathiya, ucop cecupak dan iwan dangdut. ni ada sikit gambar yang sempat saya snap n candid masa tu. saya harap anda semua terhibur.

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Advertisements

Read Full Post »

Hari tu aq tengok berita dekat tb3 ada cakap NBL buat dekat dewan bola keranjang segamat dari 24-26july. jadi semalam aq pon saja-saja ajak bebudak ni sape yang nak belajar snap gambar sukan. aq pon tak penah lagi snap gambar sukan sebenarnya. tiket masuk rm10 n rm15(free italk rm10) untuk 1orang. ingatkan senang nak snap gambar sukan ni. sekali dah dekat dalam dewan baru aq tau betapa payahnya nak snap gambar sukan. pening juga kepala nak setting kemera. tapi nak belaja punya pasalkan. usha saja lah mana yang mampu. terima kasih lah kepada ajim / walid / mat sebab turut serta join snap gambar sukan. kepada semua ni ada sikit gambar yang tak seberapa dari kemera aq. harap anda semua terhibur.

P/s : kepada otai-otai yang ada nak snap gambar sukan bolehlah ajak kami. sebab kami ingin belajar yang terbaik kalau boleh. terima kasih.

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

– Shot by Dayat – Edit by Jijie –

Read Full Post »

Read Full Post »

– Shot by Bapak Aq Dah – Edit by Jijie –

Read Full Post »

Read Full Post »