Feeds:
Posts
Comments

Archive for August 22nd, 2009

Salam dan selamat berpuasa kepada semua umat islam semua. petang tadi mak aq tak masak untuk berbuka. jadi aq pon ajaklah dia beli apa yang patut dekat bazaar ramadhan bandar utama. sampai-sampai bazaar tekejut aq tengok makin banyak kedai sekarang. aq ingat tahun ni tak ramai sebab sewa dia mencecah RM600 untuk sebuah kedai. sambil jalan-jalan cari makanan apa yang patut aq sempat snap sikit gambar. walau pon sesak tapi best maklumlah 1st puasa la katakan. mesti lah meriah betul tak. tapi aq rasa kalau bazaar ramadhan ni dia buat dekat tempat lama lagi meriah kot. sebab suasana dekat sana macam lain je kan kan kan. ok lah aq pon tak tau apa nak taip lagi. apa pon ni ada sikit gambar untuk kau orang tengok. chowww…

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Advertisements

Read Full Post »