Feeds:
Posts
Comments

Archive for August 17th, 2009

Hari sabtu hari tu ada autoshow dekat bandar utama segamat. jadi aq pon ajak walid / jengkol / mirul dan jamal pergi snap gambar apa yang patut. sampai je dekat lokasi jamal dah sampai dulu. aq jengkol n walid lewat sikit sebab jemput model sampai sesat. tengah syok kite orang snap gambar tiba-tiba model lari sambil jerit HUJAN!!! aq dengan bebudak ni pon apa lagi lari selamatkan apa yang patut. tak berapa minit lepas tu henset aq bunyi sms masuk. aq da tau da mesti sifu mirul tak lepas nak kebandar. dah separuh jalan kuyop sian dia 🙂 apa pon ni ada sikit gambar yang disnap oleh aq / walid / jengkol harap ko orang terhibur la ok.

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Advertisements

Read Full Post »

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Dekat segamat sekarang ada karnival merdeka sampai 21hb ni. walaupon sekarang sibuk pasal H1N1 yang bahaya tu. dataran segamat tetap dipenuhi dengan pengunjung pada jumaat, sabtu dan ahad. macam tak ada apa-apa je saya tengok. antara acara yang ada di dataran futsal. artis jemputan seperti ali mamak, sathiya, ucop cecupak dan iwan dangdut. ni ada sikit gambar yang sempat saya snap n candid masa tu. saya harap anda semua terhibur.

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »