Feeds:
Posts
Comments

Archive for July, 2009

Ucapan Takziah kepada Saudari SHAZLINDA@AI dan keluarga di atas
pemergian M. ZAIBULLAH ayahanda beliau.

Semoga roh arwah ditempatkan bersama golongan orang-orang yang
beriman.

Amin…

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Advertisements

Read Full Post »

Gambar kat atas ni aq candid masa dekat rumah wan n rozi nikah semalam. pengantin dengan kawan aq sibuk dok makan. aq pulak sibuk candid gambar awek. mane lah tau boleh jadi model suka2 kami kan. jadi jika berminat nak jadi model suka2 kami apa lagi. roger-rogerlah cepat. phone no ada dekat bawah tu. kalau rasa nak gambar-gambar pon boleh roger kami juga 🙂 choww…

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Terima kasih diucapkan kepada :-
Jurufoto : Ajim (Sebab Ajak Aq(Jijie) n Walid Join Sama Click Pengantin Petang Tadi)
Pengantin : Wan n Rozi (Selamat Pengantin Baru Semoga Bahagia Ke Anak Cucu)
Lokasi : Taman Sutera Segamat
P/s : Terima kasih juga diucapkan kepada ahli keluarga pengantin atas layanan mesra anda… ni ada sikit gambar yang tak seberapa dari kemera aq. harap anda semua terhibur…

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Terima kasih diucapkan kepada Mr.chin sebab belanja Aq(Jijie) / Jengkol / Walid / Mat minum cendol dan makan goreng pisang petang tadi… tQ boss :p

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Mungkin Tuhan sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul, kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.

Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, yang lain akan terbuka tapi lazimnya kita akan memandang pintu yang telah tertutup itu terlalu lama hinggakan kita tidak nampak pintu yang telahpun dibukakan untuk kita.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.

Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah ‘ia’ datang.

Memberi seseorang seluruh cinta anda bukanlah satu kepastian yang mereka akan menyintai anda kembali! Jangan harapkan cinta sebagai balasan. Nantikan sahaja ia untuk mekar di dalam hati mereka tapi sekiranya ia tidak, pastikanlah ia terus mekar di dalam hati anda.

Ia cuma mengambil masa seminit untuk jatuh hati pada seseorang, satu jam untuk menyukai seseorang, satu hari untuk menyintai seseorang tetapi ia mengambil masa sepanjang hidup untuk melupakan seseorang.

Jangan pandang kepada kecantikan kerana boleh jadi ianya palsu. Jangan kejar kemewahan kerana ianya akan susut. Carilah seseorang yang membuatkan anda tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yang suram. Carilah yang membuatkan hati anda tersenyum.

Akan tiba satu ketika di dalam kehidupan apabila anda teramatkan rindukan seseorang sehingga anda ingin menggapainya dari mimpi anda dan memeluknya dengan sebenar. Mimpilah apa yang ingin anda mimpikan, pergilah ke mana-mana yang ingin anda tujui dan jadilah apa yang anda inginkan kerana anda hanya memiliki satu kehidupan dan satu peluang untuk melakukan semua perkara yang ingin anda lakukan.

Semoga anda memiliki kebahagiaan yang cukup untuk membuatkan diri anda menarik, percubaan yang cukup untuk membuatkan anda kuat, kesedihan yang cukup untuk memastikan anda adalah seorang insan dan harapan yang cukup untuk membuatkan anda bahagia.

Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang. Jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.

Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yang terbaik. Mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka.

Kebahagiaan terletak kepada mereka yang menangis, mereka yang terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka.

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.

Masa depan yang cerah sentiasa berteraskan kehidupan yang lalu yang telah dilupakan. Anda tidak boleh meneruskan kehidupan dengan sempurna sehingga anda melupakan kegagalan dan kekecewaan masa silam.

Semasa anda dilahirkan, anda menangis dan orang di sekeliling anda tersenyum. Teruskanlah hidup anda supaya apabila anda mati nanti, andalah yang akan tersenyum dan orang sekeliling anda pula yang akan menangis.

Kahwinilah orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang itu. Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tetapi tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian diri sendiri daripada mengubah pendirian orang lain.

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Terima kasih diucapkan kepada :-
Model : Jengkol / Eika (U memang bestlah eika)
Jurufoto : Amirul / Walid (Pekes datang lambat mirul)
Lokasi : Rock Garden Segamat
P/s : Ni ada sikit gambar untuk tatapan anda semua. harap anda semua terhibur. kepada jengkol. aq nak upload gambar eika sorang je. tapi aq tengok macam tak ada je. banyak yang ko menyelit. jadi aq upload je lah okeh. jangan marah!!!

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

Terima kasih diucapkan kepada :-
Jurufoto : Ajim (Sebab Ajak Aq Join Sama Click Pengantin)
Pengantin : Tam n Nurul (Selamat Pengantin Baru Semoga Bahagia Ke Anak Cucu)
Lokasi : Taman Perkasa Segamat
P/s : Terima kasih juga diucapkan kepada ahli keluarga pengantin atas layanan mesra anda…

Name : Azizi Liow
Mobile : 016-6338819
Email : service@aziziliow.com
Website : http://www.aziziliow.com
Flickr : http://www.flickr.com/photos/aziziliow
Ym : mirchelp32
Msn : duke_webnet@hotmail.com
Mirc : #zero

Read Full Post »

« Newer Posts - Older Posts »